GINOP-3.2.2-8-2-4-16
Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása
- a kedvezményezett neve: VFP Systems Kft.
- a projekt címe: Üzleti infokommunikációs rendszerek bevezetése a VFP Systems Kft-nél
- a szerződött támogatás összege: 12 390 640 Ft
- a támogatás mértéke: 40%
- a projekt tartalmának részletes bemutatása: itt
Jelenleg a VFP Systems Kft a dobozos ügyviteli rendszerét használja - Az új integrált vállalatirányítási rendszer bevezetésével, a korábban használt szoftver továbbiakban nem lesz használatban - működő és új rendszerek közötti adatkapcsolat nem lesz, az eddigi műküdésben szigetszerűen voltak kezelve, az árajánlatok készítése, a tervezési fázosik, a gyártás kapacitás tervezés, műszak beosztások, a projekt kontrolling (mind excel alapon külön), és a hagyományos CRM,ügyviteli folyamatok - az új rendszer ezeket egy felüleleten kezeli majd - korábbi szerverünkre támaszkodunk, kisebb bővítés igényel rajta a fejlesztés A fejlesztés elsődleges szakmai célja, hogy a korábbi, kizárólag az alap adminisztrációs folyamatokat (um. Készletnyilvántartás, számlázás, pénzügyi nyilvántartások vezetése) lefedő ügyviteli rendszert és a további munkafolyamatokat követő, szigetszerűen működő Excel nyilvántartásainkat egy, a vállalkozás valamennyi releváns munkafolyamatát teljeskörűen és integráltan egy szoftver megoldással fedjük le. Jelenlegi nyilvántartási rendszerünk (ügyviteli rendszer és Excel táblák) abból a szempontból mindenféleképpen előnyösek, hogy a VFP Systems Kft. valamennyi releváns munkafolyamatát nyilvántartjuk, van tapasztalatunk a vállalati folyamat adminisztrációban illetve a munkafolyamatok adminisztratív nyilvántartási rendje már kiforrott. Jelen szoftverbevezetés célja, hogy a korábban használt szoftverek kiváltásra kerüljenek. A VFP Systems Kft. által használt dobozos ügyviteli rendszer használatát abbahagyjuk. Terveink szerint a rendszer archív üzemmódban lesz a jövőben elérhető, a rendszerben tárolt korábbi adminisztrációs adatok ugyanakkor elérhetők maradnak. A beszerzésre kerülő új rendszerben kizárólag a legalapvetőbb alapadatok, a partnertörzs illetve a cikktörzs kerül migrálásra. További célunk a munkatársaink által használt Excel táblázatok teljeskörű elhagyása. Ugyanakkor a projekt jelenlegi szakaszában még nem tudjuk megmondani, hogy valamennyi korábbi Excelünk elhagyható lesz, vagy bizonyos speciális nyilvántartási, menedzsment információs, stb. miatt egyes Excel nyilvántartásaink meglévő, vagy megújított formában használatban maradnak-e a jövőben. A jelen projektünk keretében beszerzésre kerülő rendszer egyik legfontosabb előnye számunkra az, hogy egy integrált rendszerben képes lefedni valamennyi főbb tevékenységünket az alapvető ERP funkcionalitások mellett. Ideértve a projekt alapú értékesítés teljes CRM folyamatát a megkeresés beérkezésétől, a projekt alapú gyártást a tervezéstől, a helyszíni átadásig, a gyártás tervezését és követését, mind a projekt alapú gyártási műveletekre, mind az egyedi gyártásra, a kereskedelmi tevékenységünk komplex kiszolgálását és kontrolling igényeinket egyaránt. Így a VFP Systems Kft. az új szoftver bevezetésétől egyértelműen a korábbi ügyviteli szoftver és az Excel alapú munkafolyamatkövetés teljeskörű kiváltását várja.
GINOP-1.2.2-15-2015-01880
A VFP Systems Kft termelési kapacitásbővítő beruházása
- a kedvezményezett neve: VFP Systems Kft.
- a projekt címe: A VFP Systems Kft termelési kapacitásbővítő beruházása
- a szerződött támogatás összege: 26 387 125 Ft
- a támogatás mértéke: 50 %
- a projekt tartalmának részletes bemutatása: itt